tisdag 5 mars 2013

Skapat till liten

Vi väntar ju på en liten bebis här hemma. Beräknad födelse är på fredag!
Men jag trodde att den skulle ha kommit tidigt, det gjorde den inte. Så nu känns det som att jag kommer att vara gravid för alltid. Men jag vet ju att så inte är fallet, max är två veckor över tiden...

Jag har försökt förbereda mig så gott det går med en ny liten människa här hemma. Det var ju fem år sedan vi hade en liten bebis, så det är mycket man har glömt.
Det bästa sättet för mig har varit, förutom att läsa massor med böcker, har varit att sy och skapa.
Jag har snöat in på molntygerna. De är så fina i alla färger.

Börjar med att visa ett överdrag jag sydde till en amningskudde.
Tyget var gardiner i Klaras rum ett tag. Men fick aldrig till designen som jag ville så jag använde det till det här istället. Ursprungligen kommer tyget från Olssons tyger i Sickla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar