onsdag 16 september 2009

Dagisväska

LillaK började på dagis för tre veckor sen. Det har gått jätte bra, men nu är hon sjuk. Typiskt.... Men att vara hemma och gosa är väldigt mysigt det med.

Jag kom på att hon har inte fått någon dagisväska.... mycket dumt.... Vi har släpat med hennes stora skötväska, som inte är särskilt barnvänlig.... Kom på för ett tag sen att jag inte har rensat i alla små fack efter små saker, som man alltid på nått sätt får med sig...


Så nu sydde jag en dagisväska, den är vändbar i jeans och mönstrat bomullstyg från ikea.



Nästa väska jag syr ska jag göra lite mindre på bredden och smalare handtag.




LillaK hittade väskan innan den blev klar och norpade den... ;) Hon sprang omkring med den på armen och lekte... :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar