torsdag 5 november 2009

Lite tid...

Nu låter det som att det ekar inne på sybloggarna, det finns för lite timmar på dygnet....
Jag har knappt hunnit sytt nånting på länge. Det har inhandlats nya tyger och mönster och inspirationen kommer smygande varje kväll, sen kommer det alltid nått ivägen....

Jag och sambon har börjat kämpa med vikten och har går på Allevo-diet. Det kan ju vara en anledning varför kraften tar slut på kvällarna... Men nu när kickstart-fasen är över och vi äter lite mat borde jag känna mig piggare.

Jag sydde ett bebis mössa och vant-set åt en kollega på jobbet. Hon ville även ha mössor till sin femåring. Sydde på känsla, hade inget bra mösnter hemma. Det verkade bli bra för hon var nöjd. roligast av allt vara att hennes kille gillade mössorna så mycket att han ville ha en likadan... :)

Tyvärr har Smartamammor.se lagts ner. Hon som hade sidan upptäckte att den tog för mycket tid....
Så nu har jag fått tillbaka allt som låg där på sidan.
Mamma och jag letar nu efter nån marknad att vara på, helst i närheten av stan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar