måndag 30 mars 2009

Baby Cool


Blev inspirerad av den här boken. Det finns massor med bra tips och idéer.
Så det blev en kjol till LillaK av sambons gamla Lee jeans.


Jag ville ha den slitna looken och använde mig av bensluten.

Kjolen gjorde jag kortare fram, så LillaK kan krypa utan att snubbla.
Så blev den längre bak, för att få plats med blöjbaken.
Rosa mudd gav den ett lite mjukare utseende.

Köpte ett jätefint Pippityg från Åhléns, som bara var tvunget att bli en liten västklänning.





Upptäckte att den bruna snedslån inte räckte när jag sytt halva, så det fick bli lite gammelrosa snedslå också.
Det var första gången jag använde mig av tryckknappar, sånna man bankar i. Det var super enkelt och blev jättefint. Ville ha två knappar istället för att knyta ihop den. Då kommer den upp lite från golvet när LillaK kryper.
Så det jag har gjort idag är vekligen krypvänligt....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar