måndag 25 maj 2009

Fortfarande inga bilder

Det känns inte alls kul med en sy blogg utan bilder... men här kommer ett bildlöst inlägg iallafall...
Jag har sytt som en tok till helgen som kommer. Mamma och jag kommer att sitta inne i Skrapan i helgen och missa det fina vädret...
Hoppas att folk hittar dit!

Jag har sytt flera ringsjalar och några bärselar. Alla har olika färger och är inte den andra lik. Det kul att sy orginal och inte bara massa kopior... Idag var jag på Ikea och köpte lite mer tyg. Hittade en fantastiskt vitt tyg med rött mönster, riktig dala-stil tycker jag. Det ska bli bakstycke till en Mei Tai.
Hittade också ett indigo färgat tyg till en mei tai. Dem har mycket fint där, lite otippat.
I morgon tänkte jag kvista förbi babydesign på hälsingehöjden och köpa mer ringar till bärsjalarna, hoppas att dem har många färger innne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar